Hallo ik ben Mandy, werkzaam bij de ontdekking vanaf 2008. Juist de afwisseling in verschillende activiteiten en uitdagingen met de kinderen maakt het zo leuk. Samen met de peuters maak ik er een gezellige dag van.
Mandy - Pedagogisch medewerkster
Hoi! Mijn naam is Manon en werk sinds 2018 bij de Bikkels. Het team bij de Bikkels vult elkaar goed aan doordat wij juist van elkaar verschillen. Ons doel is om de kinderen een gevoel van thuis te geven door er voor hen te zijn en elke dag leuke afwisselende activiteiten aan te bieden. Ieder kind is uniek en daar geniet ik iedere dag van!
Manon - Pedagogisch medewerkster
Hi! Mijn naam is Anne en ik maak sinds 2016 deel uit van de Ontdekking. In de ochtenden vind je mij vooral op kantoor in het Pandje. Hier houd ik me bezig met het facilitair management. Op ma,di en do ben ik te vinden bij de Pioniers, ook wel bekend als de tiener BSO. Deze leeftijd ligt mij wel, ik vind het leuk om ze te begeleiden, te begrijpen en er mee in contact te blijven. Ik vind het fijn door met ze samen te werken vanuit verbinding, situaties op te lossen, en vooral heel veel te lachen. Want humor hebben ze wel.
Anne - Pedagogisch medewerkster / facilitair manager
Hoihoi! Ik ben Ivana en ik ben sinds 2019 werkzaam bij De Ontdekking. Ik werk met veel plezier op de BSO De Bikkels, en sinds dit jaar op de PSZ De Paardenbloempjes. Ik geniet ervan om de kinderen te zien groeien en ontwikkelen en werk daar dan ook graag aan mee! Het meest geniet ik van mijn werkdagen wanneer ik samen met mijn collega's ervoor kan zorgen dat de kinderen niet meer naar huis willen ;)
Ivana - Pedagogisch medewerkster
Hi, Mijn naam is Marle. Ik werk sinds 2021 met plezier bij De Ontdekking! Het werken met baby’s en peuters vind ik erg leuk. De dagen zijn nooit hetzelfde door verschillende leeftijden bij elkaar. De kinderen samen zien ontwikkelen vind ik dan ook erg leuk aan mijn werk!!
Marle - Pedagogisch medewerkster
Hallo ik ben Cindy. Sinds 2006 ben ik werkzaam bij De Ontdekking. Ik werk partime op babygroep de Bosuiltjes. Ik vind het super leuk om de kleinste te zien opgroeien, een warm en fijn gevoel te geven zodat zij zich welkom en gezien voelen. Naast de kinderen maken de collega’s het werken nog leuker.
Cindy - Pedagogisch medewerkster