Hoi ik ben Linda, werkzaam bij de Ontdekking vanaf 1-04-2004. Een goede planning, tevreden ouders, blije snoetjes van de kinderen en happy personeel is waar ik me graag voor in zet!
Linda S - Leidinggevende St. Annastraat / pedagogisch medewerkster
Hallo! Ik ben Danique en ik werk op de Bijtjes (0-4) het mooie aan een 0-4 groep is dat oudere kinderen de kleine kindjes helpen en dingen leren. Het voelt elke dag alsof ik naar mijn 2e thuis ga. Één grote familie met lieve kinderen, leuke ouders en fijne collega’s.
Danique - Pedagogisch medewerkster
Hi, ik ben Britte en werk sinds 2021 op de ontdekking. Ik ben te vinden op kantoor waar ik me voornamelijk bezighoud met de boekhouding. Het is leuk om te merken dat de kinderen het hier zo fijn hebben en je voelt dat de sfeer goed is.
Britte - Administratief medewerkster
Hoihoi! Ik ben Ivana en ik ben sinds 2019 werkzaam bij De Ontdekking. Ik werk met veel plezier op de BSO De Bikkels, en sinds dit jaar op de PSZ De Paardenbloempjes. Ik geniet ervan om de kinderen te zien groeien en ontwikkelen en werk daar dan ook graag aan mee! Het meest geniet ik van mijn werkdagen wanneer ik samen met mijn collega's ervoor kan zorgen dat de kinderen niet meer naar huis willen ;)
Ivana - Pedagogisch medewerkster
Hej Hallo, ik ben Merlijn. Vanaf 2024 werkzaam bij De Ontdekking. Ik knuffel op maandag bij de Bosuiltjes en op donderdag speel ik met de Bijtjes. Ik vind het belangrijk dat elk kind zichzelf kan zijn en kan ontwikkelen op zijn eigen tempo. Ieder kind is bijzonder en uniek.
Merlijn - Pedagogisch medewerkster
Hallo, mijn naam is Miriam en werk sinds 2022 jaar bij de Ontdekking. Ik werk met 4-6 jarige kinderen bij de BSO met fijne collega's. Ik ga graag naar mijn werk en ga met een tevreden gevoel naar huis als de kinderen heerlijk hebben gespeeld.
Miriam - Pedagogisch medewerkster